Абярыце краіну або рэгіён.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Рынак смартфонаў Паўднёва -Усходняй Азіі сведчыць пра адраджэнне ў чацвёртым квартале 2024 года

У чацвёртым квартале 2023 года на рынку смартфонаў у Паўднёва-Усходняй Азіі назіраецца павелічэнне на 4%у год, дасягнуўшы 23,8 мільёна адзінак.Рэгіён пачаўся год з слабых нотаў з -за неспрыяльных макраэканамічных фактараў і інфляцыі, што прывяло да значнага зніжэння спажывецкіх выдаткаў.Аднак рынак адскочыў, абумоўлены брэндамі, якія актыўна запускаюць новыя прадукты і мер стымулявання каналаў, якія аднавілі спажывецкі попыт на смартфоны.

Аналітык Canalys Sheng Win Chow пракаментаваў: "Вытворцы смартфонаў актыўна скарыстаюцца імпульсам па аднаўленні эканомікі. Samsung захаваў сваю перавагу на рынку Паўднёва-Усходняй Азіі з 18% доляй рынку, нягледзячы на зніжэнне 17% у год. Яго стратэгічны зрух у бокРынак высокага класа аслабіў канкурэнтаздольнасць сваіх мадэляў A0X і A1X у параўнанні з іншымі брэндамі Android. У прыватнасці, Transsion заняў другое месца, зафіксаваўшы 16% долі рынку і дасягнуўшы дзіўнага штогадовага росту 153%,Дзякуючы моцным выступленнем у Інданезіі і Філіпінах, а таксама пашырэнне на новых рынках. Xiaomi і Oppo займалі 15% долі рынку, а Xiaomi павялічыўся на 44% у параўнанні з мінулым годам, у той час як Oppo знізілася на 27%. Xiaomi павялічыла продаж продажаў.Упарадкаваўшы сваю лінейку прадуктаў і прапаноўваючы канкурэнтаздольныя цэны на асноўныя мадэлі, у той час як OPPO сутыкаецца з праблемамі ў канкурэнцыі на рынку з-за недахопу прадукцыі, накіраванай на рынак ультра-нізкіх, нягледзячы на паляпшэнне прасоўвання брэнда з дапамогай высокакласнай стратэгіі ".

Чау дадаў: "Пасля запуску шматлікіх высакакласных і флагманскіх прылад у пачатку 2023 года большасць вытворцаў перамясцілі ўвагу, каб умацаваць сваю долю рынку, увёўшы асноўныя мадэлі ў чацвёртым квартале. Напрыклад, на філіпінскім рынку, які адчувае кошт, быў значны рост на 32%. Transsion адвяла адраджэнне рынку за кошт павелічэння пастаўкі сваіх разумных і іскрыстых серый і эфектыўна выкарыстоўваючы платформы сацыяльных медыя для прасоўвання сваёй мадэлі Phantom V Flip. У Малайзіі рынак смартфонаў працаваў, растучы 11% у параўнанні з мінулым годам, дзякуючы ўраду ўрадустымулы, якія заахвочваюць шырокае прыняцце 5 г. Аднак аднаўленне рынку смартфонаў В'етнама было павольней, чым чакалася, пры гэтым асноўныя дыстрыб'ютары, такія як MobileWorld і FPT, пераносячы іх інвестыцыйнай акцэнту на новыя сферы, такія як AI, прадстаўляючы перспектыўную магчымасць для Samsung, доўгатэрміновага партнёра"

Аналітык Canalys Le Xuan Chiew заявіў: "Прылады па цане ніжэй за $ 299 працягвалі кіраваць большасцю рынкавых паставак Паўднёва -Усходняй Азіі, што складае 82% ад агульнай колькасці паставак у чацвёртым квартале 2023 года. Транссей узначаліў пастаўкі смартфонаў упершыню ў снежні. Аднак у снежні. Аднак у снежні. Аднак у снежні. Аднак у снежні. Аднак у снежні., узмоцненая цэнавая канкурэнцыя і насычанасць рынку ствараюць праблемы для вытворцаў у цэнах і размяшчэнні сваёй прадукцыі ў гэтым сегменце. Брэнды, арыентаваныя на рынак высокага класа, як Samsung і Oppo, можа быць цяжка канкураваць непасрэдна з даступнымі мадэлямі, запушчанымі брэндамі, такіміInfinix, Tecno, Xiaomi і Realme. ЗаместЯк і праграма Rahmah і каналы перавозчыкаў, дасягнуўшы 184% -нага ўздыму ў год. Пасля праблем пачатку 2023 года партнёры па канале застаюцца асцярожнымі, і вытворцы па-ранейшаму сутыкаюцца з праблемай балансавання цэнаўтварэння і кіравання запасамі прылад ".













Каналі прагназуе, што пастаўкі смартфонаў у Паўднёва -Усходняй Азіі вырасце на 7% у 2024 годзе. Прысуд у адгрузках у 2021 г. можа прывесці шматлікіх спажыўцоў да замены сваіх прылад у 2024 годзе. Аднак з -за высокіх працэнтных ставак і інфляцыі спажыўцы могуць затрымаць набыццё новых прылад,Зрабіўшы вытворцаў асцярожнымі ў прагнозах попыту на 2024 год. Попыт на прылады 5G пры падтрымцы даступных цэнаўтварэнняў і дзяржаўнай палітыкі аднаўляецца.Рост прылад 5G па цане ніжэй за 300 долараў больш чым удвая, з 6% у студзені да 14% у снежні 2023 года, і, як чакаецца, будзе расці ў 2024 годзе. Вытворцам усё часцей становіцца цяжка дыферэнцаваць у канкурэнцыі.У канчатковым рахунку AI, экасістэмы і аптымізацыя каналаў стануць новымі драйверамі развіцця галіны ў рэгіёне, і вытворцы павінны інававаць, каб забяспечыць спажывецкую пакупніцкую здольнасць.Samsung прадставіла Galaxy AI для рэалізацыі стратэгіі дыферэнцыяцыі, умацоўваючы імідж брэнда як лідэра рынку і павышаючы яго бачнасць у рэгіёне праз усталяваную экасістэму.Нарастаючы рынак Паўднёва -Усходняй Азіі прапануе шырокія магчымасці для вытворцаў смартфонаў, якія імкнуцца пашырыць свой уплыў.Вытворцы павінны гнутка адаптавацца і цесна супрацоўнічаць са сваімі партнёрамі па канале, каб рэалізаваць эфектыўныя меры ў адказ на хутка змяняюцца тэндэнцыі рынку.З упэўненай упэўненасцю спажыўцоў і ўкараненнем розных стратэгічных мер, Паўднёва -Усходняя Азія стане ўрадлівай глебай для росту і інавацый у індустрыі смартфонаў.