Абярыце краіну або рэгіён.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

У тэхналогіі Hesai сутыкаецца чатыры "лазерныя мячы", падвешаныя вышэй

12 сакавіка Hesai Technology (hsai.us) раскрыла свае неаўдытаваныя фінансавыя вынікі за чацвёрты квартал і ўвесь 2023 год. У фінансавым дакладзе паказана, што даход Hesai дасягнуў 1,88 мільярда юаняў у 2023 годзе, што адзначыла на 56,1% павелічэнне ў год у параўнанні з годам у параўнанні з годам у параўнанні з годам у параўнанні з годам у параўнанні з годам у параўнанні з годам у параўнанні з годам у параўнанні з годам у параўнанні з на 56,1% у параўнанні з годам у параўнанні з годам у параўнанні з годам у параўнанні з на 56,1% у параўнанні з годам у параўнанні з годам у параўнанні з на 56,1% у параўнанні з годам, чым у год, чым у год, у параўнанні з на 56,1%, у параўнанні з годам у параўнанні з на 56,1%, у параўнанні з годам у параўнанні з на 56,1% у параўнанні з годам у параўнанні з на 56,1%.Год, з кумулятыўнымі пастаўкамі лідарных падраздзяленняў, якія перавышаюць 300 000.

Лі Іфан, сузаснавальнік і генеральны дырэктар Hesai, абвясціў 2023 год "рэкордным годам".

Заснаваны ў 2014 годзе, Hesai першапачаткова засяродзіўся на распрацоўцы лазерКітайская кампанія Lidar, каб выйсці на публіку ў ЗША.

У 2023 годзе Hesai паставіў у агульнай складанасці 222 100 лідарных адзінак, амаль удвая павялічыўшы свае продажу, павялічыўшыся на 176,1%.

Аднак з 2019 года Hesai наносіў страты штогод, набраўшы больш за 1,1 млрд юаняў.У гэтым годзе, адзначаючы дэбютны год на фондавым рынку, адбылася чыстая страта ў 476 мільёнаў юаняў, што самая высокая ў сваёй гісторыі.

Адначасова валавая маржа прыбытку з году ў год зніжаецца з 70,3% у 2019 годзе да 35,2% у 2023 годзе.

Адпаведна, розныя выдаткі павялічваюцца штогод.На працягу 2023 года выдаткі, звязаныя з продажамі і маркетынгам, агульнымі і адміністрацыйнымі плацяжамі, а таксама даследаванні і распрацоўкі павялічыліся больш чым на 42% у параўнанні з папярэднім годам.

Згодна з правіламі вытворчай прамысловасці, Hesai, як чакаецца, сутыкнецца з значнай вехай рэнтабельнасці пасля дасягнення пункту перагіну "крывой усмешкі" росту маштабу.Аднак перад гэтым праблемы, такія як канкурэнцыя з боку Huawei, зніжэнне маштабу кліентаў, зрухі ў тэхналогіі і санкцыі ЗША, падобныя на чатыры "лазерныя мячы", якія могуць змяніць усю галіну, пастаянна навісаючы над Hesai.

Зніжэнне маштабу, не ва ўсіх мадэлях

Па меры таго, як разглядаюцца тэхналогіі і выдаткі, многія аўтавытворцы пачалі распрацоўваць уласныя альбо непасрэдна інвеставаць у вытворцаў Lidar, такіх як NIO (9866.hk/nio.n).

У красавіку мінулага года NIO ўклала 250 мільёнаў долараў на стварэнне завода ў Wuxi, у першую чаргу засяроджанай на вытворчасці, продажах і НДДКР Lidar.У верасні NIO абвясціла аб масавай вытворчасці свайго самаразвітага асноўнага кантрольнага чыпа Lidar.

Нягледзячы на тое, што галоўным пастаўшчыком LiDAR NIO з'яўляецца новаўвядзенне, абедзве кампаніі маюць глыбокія абавязковыя адносіны-ад 2018 года да сучаснасці, NIO некалькі разоў уклала ў інавасы.

Інавазія разглядаецца прамысловасцю як паў- "афіцыйная NIO", так што ўсе мадэлі на платформе NT2.0 NIO былі абсталяваны Falcon Lidar Innovusion.Цікава, што NIO таксама ўзначаліў дызайн матчынай платы гэтага радара.

Hesai, які не ўстанавіў глыбокіх абавязковых адносін са сваімі кліентамі, не пашырыў супрацоўніцтва са сваім найбуйнейшым кліентам LI Auto, каб уключыць усе мадэлі Li Auto.

Li Auto's L Series 7, 8 і 9 маюць толькі стандарт LiDAR на максімальных версіях, у той час як версіі Pro або Air патрабуюць дадатковых кошту каля 40 000 юаняў.Па словах кансультантаў па продажах у крамах Li Auto's Experience, "мадэлі L7, якія прадаюцца ў крамах, з Lidar уключаны ў верхнюю канфігурацыю, складаюць каля 10%-20%., не макс. "

Акрамя Li Auto, іншыя кліенты Hesai, такія як Hiphi, Lotus і Hafei, альбо абвяшчаюць прыпынкі ў вытворчасці, пакутуючы ад змрочных продажаў, альбо абвясцілі аб супрацоўніцтве з Hesai, але яшчэ не запускаюць ніякіх мадэляў аўтамабіляў.

Маючы адбыцца аўтамабіль Xiaomi, які трэба запусціць у канцы сакавіка, таксама з'яўляецца кліентам Hesai.Нягледзячы на вялікія надзеі, пастаянная цэнавая вайна ў новым энергетычным сектары, верагодна, азначае, што яго стратэгія абсталявання Lidar будзе адрознівацца па мадэлях і цэнах, падобна на LI Auto.

Калі набліжаецца ў першым квартале 2024 года, Hesai сутыкаецца з пачаткам, калі існуючыя кліенты актыўна або пасіўна скарачаюцца і зніжаюць цэны, у той час як новыя кліенты альбо распрацоўваюць уласныя рашэнні, альбо непасрэдна інвеставаць у канкурэнтаў.













"Альтэрнатыўная" тэхналогія

Хоць Лідар разглядаецца як "вочы" аўтаномнага кіравання аўтамабілем з найвышэйшымі магчымасцямі мадэлявання ў рэжыме рэальнага часу, яго высокая кошт і дрэнная прадукцыйнасць дажджу і туману шырока крытыкавалі.Такім чынам, дыскусія наконт тэхналагічнага шляху "Lidar vs. Pure Vision vs. Millimeter-Wave Radar" ніколі не спынялася.

Tesla (tsla.o) прадстаўляе тых, хто адмовіўся ад Лідара для чыстага зроку.

З лютага 2022 года Tesla выдаліла ўсе лідары са сваіх аўтамабіляў Model S і Model X у Паўночнай Амерыцы, афіцыйна прыняўшы чыстую стратэгію гледжання і тлумачачы, што апошні вырабляе менш шуму і сігналаў перашкод, што прыводзіць да "чысцейшага" збору дадзеных.

Элон Маск некалькі разоў публічна раскрытыкаваў Лідара, называючы яго "састарэлай тэхналогіяй".

Для Маск кошт таксама з'яўляецца істотным.Кошт модуля камеры чыстага зроку складае толькі каля 8% -15% ад лідара.

У адрозненне ад Tesla, кітайскія прышэльцы першапачаткова прынялі "лагер" Лідар ".Аднак, калі хваля зніжэння коштаў, якая пачалася ў мінулым годзе, празмерныя выдаткі на асобныя дадатковыя функцыі ўсё больш адпуджваюць гатоўнасць спажыўцоў плаціць.

Лідар, калісьці вельмі запатрабаваная тэхналогія, стала "гарачай бульбай" для аўтавытворцаў пад ціскам, каб паменшыць выдаткі.