Абярыце краіну або рэгіён.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Рым пабудаваны не за дзень! MediaTek: Паводле ацэнак, прыбытак ад аўтамабільных чыпаў складзе 10% у бліжэйшыя 3-5 гадоў

У апошні час аўтамабільная прамысловасць перажыла велізарныя змены, і развіццё такіх тэхналогій, як штучны інтэлект, электрамабілі, бясшкоднасць, захоўванне энергіі і бяспека сеткі перагледзіць аўтамабільную прамысловасць. З цяперашняга пункту гледжання, новыя "чатыры мадэрнізацыі" (электрызацыя, выведка, стварэнне сетак і сумеснае выкарыстанне) сталі тэндэнцыяй развіцця аўтамабільнай прамысловасці ў будучыні, але ўсведамленне гэтай тэндэнцыі не толькі пытанне аўтавытворцаў, але і патрабуе уся прамысловасць. Агульнымі намаганнямі ланцуга.

У мінулым у аўтамабільнай прамысловасці заўсёды былі свае пастаўшчыкі чыпаў, уключаючы NXP, Infineon, STMicroelectronics, Renesas і іншыя кампаніі, якія трывала займаюць рынак аўтамабільных паўправаднікоў. Аднак з ростам ADAS і аўтаномных тэхналогій кіравання аўтамабілем, попыт на вылічальныя машыны і магчымасці апрацоўкі дадзеных разумных аўтамабіляў узрос, што дае магчымасць кампаніям з чыпаў спажывецкіх прадуктаў урэзацца на рынак аўтамабільных чыпаў. MediaTek, які стварыў бліскучыя дасягненні на рынку смартфонаў, з'яўляецца адным з самых прывабных членаў.

Уваход на рынак аўтамабільнай электронікі, размешчаны наперадзе

Як "пачатковец", хаця MediaTek доўгі час не быў на рынку аўтамабільнай электронікі з пярэдняй загрузкай, яго тэмпы былі вельмі хуткімі і надзейнымі.

У маі 2016 года MediaTek прадаў свае продажу на 6 000 долараў NavInfo, даччынай кампаніі асноўнага навукова-даследчага і тэхналагічнага чыпа кампаніі, створанай на мацерыку ў 2013 годзе. У той жа час MediaTek дасягнула стратэгічнага супрацоўніцтва з NavInfo з укладаннем або сумесным прадпрыемствам не больш за 100 млн. долараў ЗША для пашырэння рынку аўтамабільнай электронікі і сетак аўтамабіляў. У выніку MediaTek прадставіла сваю стратэгічную планіроўку на рынку аўтамабільных чыпаў.

У лістападзе 2016 года MediaTek абвясціла аб афіцыйным выхадзе на прадусталяваны рынак аўтамабільнай электронікі. У пачатку 2017 года MediaTek запусціла глабальнае рашэнне сістэмы спадарожнікавай навігацыі MT3303 для аўтамабільных і прамысловых прыкладанняў. У пачатку 2019 года MediaTek афіцыйна выпусціў аўтамабільную чып маркі Autus; У месяц MediaTek афіцыйна выпусціў ультракароткі радыёлакацыйны міліметровы радыёлакацыйны платформу Autus R10; у ліпені MediaTek і Geely запусцілі аўтамабільны чып серыі E.

У адказ на пераход MediaTek на рынак аўтамабільнай электронікі з пярэдняй загрузкай, у інтэрв'ю Джы Вэй заявіў намеснік генеральнага дырэктара MediaTek і генеральны менеджэр бізнес-падраздзяленняў "Смарт-аўтамабіль" Сюй Цзіньцюань. "Інвестыцыі MediaTek у аўтамабільны сектар вельмі раннія, пачынаючы з 2012 года. Ад бытавой электронікі да пасляпродажнага рынку ў 2015 годзе MediaTek адзначыў, што рынак аўтамабільнай пярэдняй пагрузкі перажывае прамысловыя змены, уключаючы рост тэндэнцыі" новых чатырох абаротаў " Для чыпаў няма магчымасці паставіць іх, і гэта таксама стварыла магчымасці для новых удзельнікаў. Таму MediaTek вырашыў выйсці на рынак перад устаноўкай у гэты момант часу ".

Па словах Сюй Цзінькуана, у мінулым годзе бізнес-падраздзяленне аўтамабіляў стала афіцыйнай падраздзяленнем (BU) MediaTek і пачало мець афіцыйных кліентаў і прыбытак. "У цяперашні час даход аддзела бізнесу аўтамабіляў па-ранейшаму адносна невялікі, менш за 5% ад даходаў кампаніі, але мы ўклалі шмат працоўных рэсурсаў і фінансавых рэсурсаў. У цяперашні час мы атрымалі дазвол больш чым 10 вытворцаў аўтамабіляў і больш за 10 вытворцаў сістэмы. Таму чакаецца, што рост даходаў у бліжэйшыя некалькі гадоў будзе больш аб'ектыўным ", - сказаў ён.

Акрамя таго, варта адзначыць, што спецыяльная частка падраздзялення аўтамабіляў MediaTek заключаецца ў тым, што ён мае спецыялізаваны блок якасці аўтамабіля. Сюй Цзіньцюань сказаў, што, паколькі аўтамабільны рынак прад'яўляе вельмі высокія патрабаванні да якасці і бяспекі, MediaTek спецыялізуецца на прыцягненні экспертаў па якасці з вопытам, каб далучыцца да каманды, каб забяспечыць кліентам лепшае забеспячэнне якасці.

Раздзеліце на чатыры асноўныя сферы аўтамабільнай электронікі

З моманту абвяшчэння аб уваходзе на рынак аўтамабільнай электронікі, мысленне MediaTek стала зразумелым, і нарэшце ён прыняў рашэнне аб радыёламатычных рашэннях Telematics, Infotainment, ADAS і міліметровых хвалях (mmWave). Гэтыя чатыры асноўныя вобласці скарачаюцца.

Для MediaTek, з-за моцнай сувязі, нізкага спажывання электраэнергіі і лепшага вопыту карыстальнікаў на рынку смартфонаў, гэта прызналі шматлікія вытворцы мабільных тэлефонаў. Такім чынам, аўтамабільны чып MediaTek мае перавагу перад мультымедыйным аўдыё і відэа. Забавы пачынаюцца, а потым ахопліваюць сеткавыя злучэнні, модулі сувязі і гэтак далей.

"Грунтуючыся на тэхналогіі MediaTek і ІС на арэне бытавой электронікі, мы параўнальна раней укладвалі сродкі ў разумныя кабіны і сувязь у транспартных сродках. Для візуальных дапаможных сродкаў кіравання і радараў міліметровай хвалі гэта адносна новая вобласць, а не пэўнасць большая, таму мы будзем укладваць менш энергіі ". Сю Цзіньцюань сказаў журналісту мікрасеткі.

У цяперашні час MediaTek быў прызнаны вядучымі вытворцамі і партнёрамі аўтамабіляў ва ўсіх чатырох галінах. Зразумела, што радыёлакацыйнае радыёлакацыйнае рашэнне MediaTek Autus было выпушчана да канца 2018 года. Разумная сістэма кабіны будзе афіцыйна запушчана з вытворчай мадэлі ў другой палове гэтага года. Таксама былі пастаўлены сістэмы сувязі аўтамабіля і візуальная рашэнне сістэмы дапамогі кіроўцам. Ён будзе афіцыйна адпраўлены ў 2020 годзе.

На думку Сю Цзінькуана, увага MediaTek заўсёды была ў сферы бытавой электронікі, але самая вялікая праблема з бытавой электронікай з'яўляецца тое, што яе валацільнасць вельмі вялікая, а парог нізкі, таму жыццёвы цыкл таксама кароткі, чаго няма. добра для доўгатэрміновага стабільнага прыбытку кампаніі. У працэсе агульнага развіцця кампаніі яна патрабуе 10% -20% доўгатэрміновага стабільнага даходу, і прадукцыя аўтамабіля адпавядае гэтай характарыстыцы. У бліжэйшыя тры-пяць гадоў MediaTek спадзяецца, што лінейка тавараў аўтамабільнай электронікі дасць 10% маштабу прыбытку.

5G прыносіць новыя магчымасці для аўтамабільнай электронікі

У галіны, хаця Інтэрнэт аб транспартных сродках абмяркоўваўся даўно, ён не быў шырока распаўсюджаны, паколькі не існуе адпаведнага спосабу зносін. У далейшым з'яўленне тэхналогіі 5G забяспечыць інфраструктуру сувязі для Інтэрнэту транспартных сродкаў, а аўтамабільная прамысловасць стане прыведзена ў новыя змены.

У сувязі з гэтым Сю Цзіньцюань таксама лічыць: "Блізкасць 5G рэкламных ролікаў прынесла новыя магчымасці для развіцця Інтэрнэту транспартных сродкаў. У эпоху разумных падарожжаў попыт спажыўцоў на высокатэхналагічныя інструменты для падарожжаў павялічваецца з кожным днём, заахвочванне вытворцаў разумных аўтамабіляў да больш бяспечнага развіцця. Больш экалагічна чыстыя, больш мабільныя прадукты, а таксама дайце спажыўцам высокатэхналагічнае разумнае падарожжа па адзінай цане "

У распрацоўцы тэхналогіі 5G у свеце ёсць толькі пяць вытворцаў базавых дыяпазонаў, а канкурэнцыя жорсткая. MediaTek - адзін з лідэраў, і яго размяшчэнне ў полі 5G таксама прыцягвае ўвагу. Узяўшы для прыкладу смартфоны, у траўні гэтага года MediaTek выпусціў свой першы чып 5G SoC на выставе ў Тайбэі, які, як чакаецца, будзе вырабляцца ў першым квартале 2020 года. У той жа час MediaTek ўклала 1 мільярд юаняў на будаўніцтва новы "навукова-даследчы будынак бесправадной сувязі", які з'яўляецца найбуйнейшым дызайнам і цэнтрам апрацоўкі дадзеных у Азіі, які ў асноўным развівае тэхналогію 5G.

Акрамя смартфонаў, MediaTek таксама плануе прадукцыю для рынку аўтамабільнай электронікі. Па словах Сюй Цзінькуана, у 2020 годзе для аўтамабільнай сеткі Telematics плануецца запусціць адпаведныя чыпы 5G, якія адрозніваюцца ад мабільных тэлефонаў.

Вядома, Рым быў пабудаваны за дзень, асабліва для вытворцаў чыпаў. Сюй Цзіньцюан шчыра сказаў: "Да сённяшняга дня MediaTek вельмі дзіўны для многіх айчынных вытворцаў аўтамабіляў, таму што ўся сістэма вытворчасці гэтага завода вельмі вялікая і раскіданая. Асноўная ўвага ў тым, каб аўтазавод адчуваў, што MediaTek з'яўляецца перспектыўным і здольным. Пастаўшчык аўтамабільных чыпаў ".