Абярыце краіну або рэгіён.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederlandTürk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskeraБеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி繁体中文

Stellantis паскарае пастаўкі аўтазапчастак у ЗША

Звяртаючыся ў справаздачы аб замежных СМІ, Stellantis перавозіць некаторыя аўтазапчасткі з Мексікі і Канады ў ЗША хутчэй, чым звычайна, і працуе з дылерамі, каб паскорыць дастаўку некаторых заказаў на транспартныя сродкі, імкнучыся пазбегнуць патэнцыяльных тарыфаў, якія можа быць накладзены Трампам 2 красавіка.

Stellantis

Фінансавы дырэктар Stellantis Doug Ostermann заявіў, што кампанія ініцыявала "супрацоўніцтву ў верхняй частцы" з пастаўшчыкамі першага ўзроўню ў адказ на тэрмін тарыфаў, усталяваны Трампам на 2 красавіка.

На Віртуальнай глабальнай аўтааферэнцыі Wolfe Research Research 18 сакавіка Дуг Остэрман сказаў: "Некаторыя з інвентарызацыі, якія мы звычайна захоўваем на ўзроўні пастаўшчыка, асабліва ў акцыі бяспекі, які служыць буферам для нечаканых заказаў і затрымкі дастаўкі-перамяшчаюцца праз мяжу з нашымі амерыканскімі раслінамі.

Дуг Остэрман таксама адзначыў, што Stellantis працуе з дылерамі, каб "сабраць заказы на мадэлі, якія могуць паўплываць, і паспрабаваць завяршыць вытворчасць падчас нядаўняга прастою Stellantis".

Ён дадаў, што Stellantis мае здаровы ўзровень запасаў у сваіх дылерах у ЗША, большасць мадэляў, пабудаваных у Канадзе і Мексіцы, складае прыблізна "70 да 80 дзён".У цяперашні час Stellantis вырабляе аператыўныя грузавікі Ram, Promaster Vans, Jeep Compass і 6,4-літровы рухавікі Hemi V-8 у Мексіцы, у той час як Manufacting Chrysler Pacifica Minivans і Dodge Charger Daytona EV у Канадзе.

Остэрман таксама заявіў, што Stellantis застаецца ў зносінах з адміністрацыяй Трампа і адаптуецца да любых змяненняў у палітыцы, якія могуць адбыцца 2 красавіка або пасля яго, аналагічнай сваёй стратэгіі падчас першага тэрміну Трампа, калі пагадненне ЗША-Мексіка-Канада (USMCA) замяніла Паўночнаамерыканскі пагадненне аб свабодным гандлі (NAFTA).

"Мы падтрымлівалі дыялог з рознымі ўзроўнямі ўрада ЗША", - сказаў Остэрман."Вядома, мы цэнім магчымасць прадаставіць галіновыя ўяўленні, каб дапамагчы амерыканскім палітыкам зразумець канкрэтныя праблемы, з якімі сутыкаюцца аўтапрамы, і вывучыць спосабы сумеснай падтрымкі мэтаў палітыкі ЗША".