Абярыце краіну або рэгіён.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederlandTürk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskeraБеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி繁体中文

Nexperia выпускае першы аўтамабільны дыёд АСД, які адпавядае дыёду 10Base-T1S Open Alliance Standard

Nexperia сёння абвясціла аб запуску сваіх першых дыёдных дыёдаў, якія адпавядаюць патрабаванням Open Alliance для прыкладанняў Automotive Ethernet 10Base-T1S.Гэтыя дыёды маюць надзвычай нізкую ёмістасць (0,4 pf), гэта значыць, яны могуць быць выкарыстаны для абароны прыкладанняў 100Base-T1 або 1000Base-T1 у аўтамабільных сетках, якія працуюць з больш высокімі хуткасцямі дадзеных, захоўваючы выдатную цэласнасць сігналу.Згодна са стандартам IEC 61000-4-2, гэтыя дыёды забяспечваюць да 18 кВ аднаразовай абароны ESD і, у адпаведнасці са стандартамі адкрытага альянсу, могуць падтрымліваць абарону да 15 кВ пасля 1000 разрадаў.Гэтыя прылады ахопліваюць шырокі спектр напружанняў сеткі аўтамабільнай сеткі, у тым ліку 12 V, якія звычайна сустракаюцца ў аўтамабілях, 24 В, якія выкарыстоўваюцца ў грузавіках і вялікіх камерцыйных аўтамабілях, і 48 V у гібрыдных і электрычных транспартных сродках.

Аляксандр Бенедыкс, кіраўнік групы абароны і фільтрацыі Nexperia, сказаў: "Nexperia з гонарам прадстаўляе наш першы дыёд, які адпавядае жорсткім адкрытым патрабаванням альянсу для Automotive Ethernet прыкладанняў 10Base-T1SА таксама можа падтрымаць сённяшнія перадавыя сеткі і забяспечыць выдатную цэласнасць сігналу.Цяперашнія і будучыя аўтамабільныя тэхналогіі, мы дапамагаем кліентам ствараць разумнейшыя, больш гнуткія і гатовыя да будучыні аўтамабілі ".

Высокая прапускная здольнасць 100Base-T1 і 1000Base-T1 Automotive Ethernet гуляюць ключавую ролю ў прасоўванні аўтамабільнай падключэння і электрыфікацыі, але многія традыцыйныя прыкладанні для аўтамабіляў па-ранейшаму працуюць з меншымі хуткасцямі і працягваюць выкарыстоўваць старыя стандарты падключэння, як CAN і LIN.Падключэнне гэтых традыцыйных прыкладанняў да хуткаснай хуткасці аўтамабільнай Ethernet уводзіць непатрэбную складанасць і кошт, таму прыняцце 10Base-T1S у якасці альтэрнатывы вельмі важна.Такі падыход дазваляе адзінай сеткавай архітэктуры (Automotive Ethernet) адпавядаць патрабаванням хуткасці амаль кожнага аўтамабільнага прыкладання.Цяпер вытворцы аўтамабільных падсістэм могуць выкарыстоўваць адзін дыёд абароны ад ESD (напрыклад, PESD1ETH10L-Q або PESD1ETH10LS-Q) для абароны ўсіх прыкладанняў Ethernet Automotive Ethernet ад шкодных эфектаў электрастатычнага разраду, спрашчаючы дызайн друкаванай платы і аптымізуе ланцужок паставак.

Open Alliance (Single Pare Ethernet)-гэта некамерцыйная арганізацыя, якая ўтвараецца аўтамабільнымі вытворцамі, пастаўшчыкамі тэхналогій і пастаўшчыкамі, прысвечанай стварэнню сетак на аснове Ethernet як стандарту для сетак аўтамабіляў.Заснаваны ў 2011 годзе, Альянс накіраваны на садзейнічанне сумесным супрацоўніцтвам, падтрымцы адкрытага доступу да тэхнічных характарыстык і садзейнічання развіццю аўтамабільнай сувязі.

PESD1ETH10L-Q пастаўляецца ў пакеце DFN1006-2, памерам 1,0 мм х 0,6 мм х 0,48 мм, у той час як PESD1ETH10LS-Q-пакет DFN1006BD-2 з бакавымі флангамі, памерам 1,0 мм х 0,6 мм х 0,37 мм.Дызайн, які выкідваецца, дазваляе аўтаматычнаму аптычнай праверцы (AOI) у прыкладаннях, якія патрабуюць больш высокай надзейнасці паяння.