Вялікія, тонкія дысплеі, такія як ON-CLELL OLED, убудаваны навобмацак электродаў, якія нясуць больш высокія ёмістныя нагрузкі і мацнейшы шум дысплея, тым самым павялічваючы рызыку ілжывых дотыкаў або прапушчаных дотыкаў.У рамках серыі кантролера сэнсарнага экрана MaxTouch® новыя прылады выкарыстоўваюць уласнае разумнае ўзаемнае метад узаемнага зандзіравання Microchip, паляпшаючы суадносіны сігналу да шуму (SNR) на працягу 15 дБ у параўнанні з папярэднім пакаленнем.
Патрык Джонсан, старшы віцэ-прэзідэнт аддзела інтэрфейсу Microchip Human Machine, сказаў: "Памер і з'яўленне аўтамабільных дысплеяў кабіны аказваюць велізарны ўплыў на тое, як пакупнікі ўспрымаюць тэхналагічны прагрэс аўтамабіля, але ўключэнне надзейнай функцыянальнасці ў сучасныя дысплеі прадстаўляе значныя праблемы.Нашы кантролеры ATMXT3072M1 і ATMXT2496M1 вырашаюць гэтыя праблемы праз інавацыйныя алгарытмы зандзіравання, дастаўкуХуткая і надзейная прадукцыйнасць.
Кантролеры ATMXT3072M1 і ATMXT2496M1 распрацаваны для выканання стандартаў ASIL-A і ASIL-B, распрацаваных на аснове сістэмы функцыянальнага кіравання бяспекай Microchip і сертыфікаванай Tüv Rheinland.Акрамя таго, яны прапануюць рэжымы адмоваў, эфекты і дыягнастычны аналіз (FMEDA) і інструкцыі па бяспецы, каб дапамагчы кліентам больш эфектыўна і эканамічна атрымаць сертыфікацыю функцый сістэмы больш эфектыўна і эканамічна.Прашыўка для сэнсарных кантролераў можна мадэрнізаваць праз кампутарную сістэму аўтамабільнай хаста і праверыць з дапамогай інтэграванай функцыі праверкі прашыўкі, выкарыстоўваючы зашыфраваную хэш-функцыю SHA-512.Гэтая функцыя кібербяспекі дазваляе надзейныя абнаўленні ў эфіры (OTA), якія адпавядаюць стандарту ISO 21434: 2021.
Каб абмежаваць час, якія кіроўцы здымаюць вочы з дарогі і садзейнічалі больш бяспечнаму кіраванню, еўрапейскія тэсты на NCAP 2026 г. могуць падштурхнуць вытворцаў выкарыстоўваць асобныя фізічныя кантролі для асноўных функцый.Тэхналогія Microchip's Knob-on-Display ™ (KOD ™) можа дадаць інтуітыўна зразумелы фізічны ручку да сэнсарнага экрана, павышаючы бяспеку, захоўваючы пры гэтым гладкі выгляд сучасных аўтамабільных дысплеяў.Акрамя таго, рэалізацыя гаптычнай зваротнай сувязі на сэнсарных экранах - гэта прызнаны метад зніжэння адцягвання кіроўцы.Новыя кантролеры сэнсарнага экрана MaxTouch M1 маюць спецыяльныя функцыі, такія як трыгеры падзей Shape у спалучэнні з аўтаматычным рэжымам мадуляцыі шырыні імпульсу (PWM), што дазваляе Haptic Control звышмагутнай.Гэтая інавацыйная тэхналогія разгружае прыняцце рашэнняў і генерацыю хвалі для гаптычнай зваротнай сувязі з асноўнага працэсара хоставага прыкладання да кантролера сэнсарнага экрана.