Абярыце краіну або рэгіён.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Існуе сур'ёзны дэфіцыт паўправаднікоў, аўтамабільная прамысловасць Германіі звяртаецца па дапамогу да ўрада

Паводле паведамленняў FT, нямецкія вытворцы аўтамабіляў звярнуліся па дапамогу да ўрада, каб паменшыць сур'ёзны дэфіцыт паўправаднікоў. Недахоп паўправаднікоў можа паралізаваць вытворчасць Германіі.

У канцы мінулага года сусветны аўтамабільны попыт аднавіўся за межамі гэтага, што прывяло да раптоўнага росту попыту на ключавыя мікрасхемы, і вытворцы паўправаднікоў не змаглі задаволіць аўтамабільную прамысловасць ва ўмовах моцнага попыту на спажывецкую электроніку.

Нямецкая аўтамабільная прамысловасць спадзяецца, што ўмяшанне ўрада можа дапамагчы пастаўшчыкам аўтамабіляў павысіць прыярытэт у ланцужку паставак чыпаў, асабліва ў Азіі. Аднак інсайдэры галіны заяўляюць, што ў цяперашні час прыярытэт аўтавытворцаў не высокі, і такія гіганцкія гіганты, як Samsung і Huawei, займаюць прыярытэтнае месца. Найбуйнейшы ў свеце вытворца аўтамабіляў Volkswagen быў вымушаны дазволіць дзясяткам тысяч супрацоўнікаў адпачываць. Volkswagen заявіў, што ў першыя некалькі месяцаў гэтага года зменшыць вытворчасць мінімум на 100 000 аўтамабіляў. Daimler таксама вымушаны быў скараціць вытворчасць, і Ford закрыў свой завод у Саары-Луі да сярэдзіны лютага.

У заяве нямецкага аўтамабільнага лобі VDA гаворыцца, што свет энергічна паляпшае пастаўкі паўправаднікоў у аўтамабільнай прамысловасці, і арганізацыя кантактуе з урадам Германіі.

Гэты крок VDA адбыўся пасля таго, як амерыканскія калегі звярнуліся па дапамогу да адміністрацыі Байдэна. З іншага боку, Асацыяцыя аўтамабільных вытворцаў Японіі таксама абмеркавала з прадстаўнікамі ўрада. Міністэрства гандлю Германіі заявіла, што вельмі ўважліва адсочвае фармат і падтрымлівае сувязь з кампаніямі, якія больш пацярпелі. У сярэднетэрміновай перспектыве вельмі важна і крытычна важна пашырыць вытворчыя магутнасці паўправаднікоў у Германіі і Еўропе. Міністэрства гандлю Германіі фінансуе 18 кампаній для будаўніцтва фабрык чыпаў у Германіі.

Аналітыкі заяўляюць, што вузкае месца ў пастаўках паўправаднікоў можа доўжыцца некалькі тыдняў, і для павелічэння вытворчасці спатрэбіцца ад 3 да 6 месяцаў. Паводле справаздачы Франка Біра, інвестыцыйнага аналітыка банка LBBW, у гэтым годзе сусветная вытворчасць аўтамабіляў зменшыцца да 2,2 мільёна аўтамабіляў.

Людзі, знаёмыя з гэтым пытаннем, паказалі, што калі б не дэфіцыт паўправадніковых паставак, Volkswagen наняў бы больш супрацоўнікаў для задавальнення попыту, але Volkswagen заявіў, што разлічвае кампенсаваць вытворчыя страты ў другой палове года.