Паводле паведамленняў FT, нямецкія вытворцы аўтамабіляў звярнуліся па дапамогу да ўрада, каб паменшыць сур'ёзны дэфіцыт паўправаднікоў. Недахоп паўправаднікоў можа паралізаваць вытворчасць Германіі.
У канцы мінулага года сусветны аўтамабільны попыт аднавіўся за межамі гэтага, што прывяло да раптоўнага росту попыту на ключавыя мікрасхемы, і вытворцы паўправаднікоў не змаглі задаволіць аўтамабільную прамысловасць ва ўмовах моцнага попыту на спажывецкую электроніку.
Нямецкая аўтамабільная прамысловасць спадзяецца, што ўмяшанне ўрада можа дапамагчы пастаўшчыкам аўтамабіляў павысіць прыярытэт у ланцужку паставак чыпаў, асабліва ў Азіі. Аднак інсайдэры галіны заяўляюць, што ў цяперашні час прыярытэт аўтавытворцаў не высокі, і такія гіганцкія гіганты, як Samsung і Huawei, займаюць прыярытэтнае месца. Найбуйнейшы ў свеце вытворца аўтамабіляў Volkswagen быў вымушаны дазволіць дзясяткам тысяч супрацоўнікаў адпачываць. Volkswagen заявіў, што ў першыя некалькі месяцаў гэтага года зменшыць вытворчасць мінімум на 100 000 аўтамабіляў. Daimler таксама вымушаны быў скараціць вытворчасць, і Ford закрыў свой завод у Саары-Луі да сярэдзіны лютага.
У заяве нямецкага аўтамабільнага лобі VDA гаворыцца, што свет энергічна паляпшае пастаўкі паўправаднікоў у аўтамабільнай прамысловасці, і арганізацыя кантактуе з урадам Германіі.
Гэты крок VDA адбыўся пасля таго, як амерыканскія калегі звярнуліся па дапамогу да адміністрацыі Байдэна. З іншага боку, Асацыяцыя аўтамабільных вытворцаў Японіі таксама абмеркавала з прадстаўнікамі ўрада. Міністэрства гандлю Германіі заявіла, што вельмі ўважліва адсочвае фармат і падтрымлівае сувязь з кампаніямі, якія больш пацярпелі. У сярэднетэрміновай перспектыве вельмі важна і крытычна важна пашырыць вытворчыя магутнасці паўправаднікоў у Германіі і Еўропе. Міністэрства гандлю Германіі фінансуе 18 кампаній для будаўніцтва фабрык чыпаў у Германіі.
Аналітыкі заяўляюць, што вузкае месца ў пастаўках паўправаднікоў можа доўжыцца некалькі тыдняў, і для павелічэння вытворчасці спатрэбіцца ад 3 да 6 месяцаў. Паводле справаздачы Франка Біра, інвестыцыйнага аналітыка банка LBBW, у гэтым годзе сусветная вытворчасць аўтамабіляў зменшыцца да 2,2 мільёна аўтамабіляў.
Людзі, знаёмыя з гэтым пытаннем, паказалі, што калі б не дэфіцыт паўправадніковых паставак, Volkswagen наняў бы больш супрацоўнікаў для задавальнення попыту, але Volkswagen заявіў, што разлічвае кампенсаваць вытворчыя страты ў другой палове года.